۳ دلیل برای خریدن شیائومی ردمی ۱۳C (و ۳ دلیل برای نخریدن)

شیائومی ردمی ۱۳C یکی از گوشی‌های اقتصادی شیائومی است که به تازگی راهی بازار ایران شده و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. در این ویدیو سه دلیل برای خریدن این گوشی و ۳ دلیل برای نخریدن آن مطرح می‌کنیم تا راحت‌تر بتوانید دست به انتخاب بزنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 13C دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 13C دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت
مشاهده کالا

دلیل اول برای خریدن این گوشی، قیمت مناسب آن است. در حال حاضر (دی ۱۴۰۲)، ارزان‌ترین مدل این گوشی با قیمت حدود ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته این گوشی به تازگی راهی بازار ایران شده و در نتیجه ممکن است طی هفته‌های آینده قیمت آن با کاهش روبرو شود.

دلیل دوم، طراحی و کیفیت ساخت خوب آن است که حس خوبی را منتقل می‌کند و به راحتی می‌توانید ساعت‌ها از این گوشی استفاده کنید. در نهایت باید به چیپست مناسب این گوشی یعنی هلیو G85 اشاره کنیم که می‌تواند کارهای روزمره را با سرعت زیادی انجام دهد و برای اجرای بازی‌های سنگین می‌تواند به گرافیک متوسط بسنده کنید و از این نوع بازی‌ها نهایت لذت را ببرید.

بخوانید  بررسی کرم ضد چروک روز لاکچری کوین؛ حاوی ویتامین E و جوان‌کننده‌ی پوست

حالا باید به سراغ دلایلی برای نخریدن این گوشی برویم. با وجود اینکه شیائومی ردمی ۱۳C از شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند، ولی همراه با آن شارژر ۱۰ وات ارائه شده که این یعنی برای شارژ کامل باید حدود ۲ ساعت و ۵۰ دقیقه منتظر بمانید. همچنین در کمال تعجب و برخلاف بسیاری از گوشی‌های شیائومی، این گوشی بدون قاب محافظ به دست شما می‌رسد و حتی در بدنه هم خبری از سنسور مادون قرمز نیست که برای کارهای مختلف می‌تواند کاربردی باشد. شیائومی ردمی ۱۳C به غیر از ۹۰ هرتزی شدن نمایشگر، پیشرفت خاصی نسبت به نسل قبلی ندارد و همین موضوع جذابیت آن را برای کاربران کاهش داده است.

  • بررسی هدفون ردمی بادز ۴ لایت؛ فراتر از انتظار

بنابراین اگر از ردمی ۱۲C یا حتی ردمی ۱۰C استفاده می‌کنید، خرید این گوشی را پیشنهاد نمی‌دهیم اما در غیر این صورت می‌تواند گزینه اقتصادی خیلی خوبی برای شما باشد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

بخوانید  کنعانی‌ زادگان: نتوانستیم تاکتیک‌های گاریدو را اجرا کنیم؛ هیچ چیز هنوز تمام نشده است

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

منبع

مطالب مرتبط

مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *